Zbor deasupra unui cuib de.. haiduci

Nu stiu cum a fost in cazul vostru si daca ati avut ocazia sa observati acelasi lucru dar in ceea ce ma priveste pot spune ca in mai bine de jumatate din calatoriile cu avionul catre civilizatii mai avansate am vazut urmatoarele: deasupra Romaniei: nori. De la decolare si vreme cam de-o ora, cam cat sa iasa aeronava din spatiul aerian al Romaniei. Cum incepea Ungaria, soare si frumos pana hat departe in capatul Europei. La intoarcere, la fel: senin de vedeai pana in fundul lacului Balaton. Cum intram in Romania, nori pana la Bucuresti. Asa ca atunci cand am prins gaura in nori, iaca po(z)na de mai sus. Sunt Fagarasii nostri.

Insa cea mai frumoasa imagine de pana acum (n-am prins-o insa) am vazut-o la o venire catre Romania cand, la o intoarcere a avionului deasupra Bucegilor am vazut prin hubloul indreptat catre pamant intregul platou Bucegi si parea atat de aproape ca ziceai ca vrea sa aterizeze la Pestera.

