Agitatie de nedescris pe aeroportul din Amsterdam

Intotdeauna mi-au placut aeroporturile. Pentru mine au semnificatia punctului de plecare intr-o noua etapa, de orice natura ar fi ea, concediu, business trip, munca in strainatate sau educatie, pentru mine in cazul in care eu am fost cel care a plecat sau pentru altcineva in cazul in care am dus sau am luat pe cineva de la aeroport.

Un oras intreg sub acelasi acoperis

Dintre toate, Schiphol din Amsterdam mi-a placut cel mai mult, poate si pentru ca a fost cel in care am ajuns de cele mai multe ori, poate si pentru ca am nimerit intervale orare in care traficul de calatori si avioane era mai mare decat ce am vazut pe alte aeroporturi mari si mi-a placut agitatia gasita acolo, poate si pentru ca sunt indragostit de Olanda si de olandezi. Nu stiu.. e o senzatie aparte, de fiecare data cand ajung acolo, ma simt acasa, ca si cum as intra in lumea mea, cand plec de acolo traiesc momentele unei despartiri anuntate.

