In 2001, la prima mea iesire din tara, am aterizat in Glasgow. Pentru vreo doua saptamani. Iar timpul fiind suficient sa vad orasul dintr-un capat in altul dupa principiul „merg pe jos incotro vad cu ochii”, cand m-am plictisit de el m-am urcat in autocar si pentru 5 lire sterline am plecat catre Edinburgh. Doua zile la rand, plecat dimineata, intos seara in Glasgow. In Edinburgh, acelasi principiu sanatos si ieftin: bulevardul la picior si fotografii la tot ce-mi pica. Cu aparatul cu film caci digitale mai putin pe vremea aceea. Asa ca iata ce mi-a iesit in cale. Fara sa stiu nici macar in ziua de azi ce reprezinta acel grup statuar, bine, la momentul acela descopeream mai mult cladirile tipic britanice, strazile inguste si linistite, verdeata omniprezenta, mai putin cu ochii pe placi descriptive pentru monumente.

O strada oarecare din Edinburgh

