dusseldorf

Unde-i toata lumea?

In stanga nimeni. In dreapta nimeni. Unde-i toata lumea?

Ce-ai zice daca ti-as spune ca in subteran? Cand am dat sa intram in Dusseldorf ne-am trezit ca autostrada, in loc sa mearga frumos sub soare, se lasa usor in jos si intra intr-un tunel. Dar ce tunel frate, caci ne asteptam sa iesim dincolo de vreun rau sau ceva mic pe sub care sa trecem. De unde, drumul pe sub pamant s-a tot lungit si asta tot in regim de autostrada iar cand am vazut ca acolo sub pamant se fac ramificatii catre si dinspre diverse cartiere ale orasului ne-am pus mana in cap si ne-am intrebat unde-am ajuns. Mai traisem autostrada care sa traverseze orasul de la un capat la altul in China, dar aceea era afara, cel mult suspendata pe alocuri. Aici era cu totul prin pamant. E o senzatie fenomenala, sa vezi ce-au putut sa construiasca unii ca sa simplifice traficul de la suprafata.