Sa va arat un domn din Aschaffenburg care mie mi-a placut foarte mult, un neamt adevarat si in oase si in spirit. Zic in oase pentru ca uitati-va si voi, nu arata ca un neamt? Nu doar la fata ci si la haine si mai ales la palarie 😉 si mai zic in spirit pentru rucsacul pe care il poarta si care, data fiind varsta lui, mi se pare foarte tare. In Romania nu stiu daca am vazut 4-5 la fel in ultimii 20 de ani.. Imbracat bine, cu fularul la gat si palaria in cap ca sa nu raceasca pentru ca deh, mai are vreo 25-30 de ani de trait, cu rucsacelul in spate, sa va spun unde se indrepta: catre mall.. L-am lasat sa traverseze intr-acolo si m-am dus pe drumul meu catre gara (pentru o zi de haladuiala in Frankfurt) dar am trecut apoi pe langa baiatul cu ZEN-ul pe haina apoi m-am uitat la el: era un om al strazii, cam cum e cel din posterele care au aparut cu ceva vreme in urma in Bucuresti referitoare la acestia, cum ca ei nu dispar, doar se transforma.

Aschaffenburg

Frumoasa si bestia in aceeasi fotografie

