In primul rand vreau sa va multumesc pentru participare. Consider ca scopul real al concursului, acela de promovare a frumusetilor montane si impartasirea experientelor traite, prin fotografie, cu ceilalti participanti la concurs si vizitatori, a fost atins. Am strans si de aceasta data fotografii spectaculoase care merita aratate tuturor prietenilor si strainilor pentru ca acolo, in fotografiile din album, se gasesc experiente de viata, prietenii inchegate, pasi care v-au dus pana in varful muntilor, imagini pe care le-ati putut savura pe viu. Respect tuturor!

Revenind in zona pragmatica am constatat ca mobilul concursului, premiile care se constituie intr-un imbold pe care l-as considera mai degraba minor, de a participa la crearea acestor albume foto, depaseste in cazul unora dintre participanti placerea de a impartasi cu altii experientele traite. Ca orice sistem de comunicare, si acesta este perfectibil asa incat sunt convins ca in timp vom regla si motorasele care determina participarea la concurs.

Acum, vestile rele pentru unii sunt vesti bune pentru altii: intrucat toate fotografiile care au adunat in saptamana concursului un numar de Like-uri/Imi place semnificativ mai mare decat alte fotografii au ridicat serioase indoieli asupra modului in care au fost stranse o parte din voturi in tentativa de a fi desemnate castigatoare; intrucat dupa numaratoarea voturilor am vizualizat aproape doua sute de profile de Facebook si am observat tipare ce indica utilizarea unor conturi de Facebook non-personale, create cu scopul de a participa la concursuri si am facut zeci de print-screen-uri la aceste profile de Facebook, pe care le-am pus deoparte, am decis sa anulam criteriul „like-uri/imi place” in desemnarea castigatorului unuia dintre premii. Premiul astfel disponibil va fi oferit unei a treia fotografii jurizate.

Prin urmare concursul de fotografie cu tema „Pe carari de munte” are 3 castigatori pentru cele mai bune fotografii jurizate. Iata-le:

Ana Arghira

Ana Arghira


 
Andreea

Andreea


 
Monica Daliu

Monica Daliu


 
CanonPremiile pe care le vor primi Ana, Andreea si Monica constau in cate un fular Canon si o cana/termos Canon, oferite de Canon Romania si ale caror imagini le puteti vedea mai jos.
 
Premii concurs

Felicitari Anei, Andreei si Monicai pentru castigarea concursului, felicitari si multumiri tuturor participantilor la concurs. La aceasta ora este deja in curs de desfasurare un alt concurs de fotografie cu tema “La pescuit” asa incat va invit sa rascoliti prin sertarul cu amintiri si sa trimiteti imaginile voastre pentru a participa la albumul foto si la concurs.

Urmati linkul urmator pentru a vedea prezentarea si regulamentul concursului de saptamana aceasta.