Aschaffenburg

Kegeln, un joc de popice traditional

In saptamanile petrecute in Germania am avut ocazia sa incerc si Kegeln sau „9 popice” intr-un.. nici nu stiu cum sa-l numesc caci era si restaurant si bar si club de Kegeln in acelasi timp. Adicatelea am avut o pista rezervata si dincoace de ea era o ditamai masa rezervata de asemenea. Asa incat am inceput cu bere, am dat o bila, am papat o salata, am mai dat o bila, am savurat si un snitel de la mama lui si-am mai dat niste bile si tot asa pana seara tarziu. Plus ca Kegeln asta se poate juca in mai multe feluri, existand mai multe tipuri de jocuri implementate pe controllerul electronic. Cu toate bilele, cu culoare, cu crazy fox si asa mai departe. Iar in sala de mese vitrina cu trofee a clubului local cred. M-am intrebat de ce le-au pus asa sus dar presupun ca sa nu le ia vreun mesean caruia i-ar putea fugi privirea pe ele. Sau pentru ca oricum nu mai au loc sa puna alte trofee asa ca au dat locul la inchiriat pentru mancare si bautura pentru localnici si turisti.

Aschaffenburg

Vitrina cu trofee

In Aschaffenburg, Germania.