Frankfurt

Ordine nemteasca

Probabil ca daca faceam aceeasi poza intr-un anotimp verde n-ar mai fi fost la fel de evident, orasele sunt in majoritatea lor faine atunci cand sunt cuprinse de verdeata. Aici insa, in Frankfurt, era ianuarie iar eu haladuiam pe strazile orasului. Ma departam de gara pe care o vedeti in planul indepartat cand mi-am zis sa ma intorc sa vad cum arata bulevardul si din partea aceasta, caci de langa gara il vazusem si vi l-am aratat si voua (link aici). Am ramas mut de aliniamentul aproape perfect a tot ce-mi aparea in raza vizuala: masini, copaci, borduri, o imagine de o ordine aproape desavarsita, de parca cineva pusese si tunsese fiecare copac acolo cu o grija nemaivazuta, de parca asezasera masinile in parcare cu rigla, de parca, stiti versurile „toate tind sa se imbine intr-o tainica iubire”.

