Parcul Herastrau, Bucuresti

Pofta buna!

Am vazut-o traversand aleea cand eram inca departe. In salturi mari si totusi fara sa dea semne ca s-ar fi grabit. A zabovit un pic la radacina copacului si aveam sa vad dupa aceea motivul: gasise ceva de mancare. A urcat pe trunchi si a inceput tacticoasa sa mestece cam pe la 4 metri inaltime. M-a lasat sa ma apropii, cate un metru, cate un metru, oprindu-se din cand in cand din mancat ca sa ma priveasca drept in ochi si sa vada ce intentii am. Apoi, cand a decis ca e mai important pentru ea sa manance decat sa-mi dea mie atentie, si-a luat bucatica de mar, a urcat mai sus, mult mai sus si mi-a si intors spatele. Ce, ea ma deranjeaza pe mine cand eu mananc?!

Parcul Herastrau, Bucuresti

Mi-a intors spatele si s-a dus si mai sus

In Parcul Herastrau din Bucuresti.

